de voorbereiding

Of beter: tijd voor mijn plan in werking te zetten (zie het plan in de 2de post). Het briefje gaat er als volgt uitzien:

Een windmolen in uw achtertuin?

Een windmolen in het midden van vlierbeekveld, wat denkt u daarvan?

Stuur uw mening naar windmolenvlierbeek@gmail.com

Dit wordt dan ge-copy-paste over een hele bladzijde, afgedrukt, geknipt, vertroeteld en verspreid in een geparfumeerde roze envelop met een lipstickzoen. Ik ga in een eerste fase alleen de binnenste huizen(zij die met hun tuin naar het veld staan(zie kaart in de vorige post)) een briefje geven. De tekst zal door zijn kortheid (en de mooie verpakking) wel door iedereen gelezen worden. En vanwege de impact die een windmolen zou hebben op de wijk en de duidelijke uitnodiging om een mening te geven zullen de mensen wel mailen. Spannend! (voor mij toch) Want ik wil er zeker voor zorgen dat niemand weet dat ik het was voor dat ze hebben kunnen antwoorden. Ik wil graag dat de antwoorden zo “unbias”t mogelijk zijn zoals Prof Lefevre (mijn prof statistiek) het zou noemen.

Het is nu aan het printen.

Straks knippen, nu wat studeren.

3 thoughts on “de voorbereiding

Geef een reactie

